Bebis

Mamma berättade en tråkig sak förut. Har nog inte riktigt smält de...

Våran hund, min bebis har en ovanlig och allvarlig infektion i öronen. Kanske inte låter så hemskt, men i västa fall får vi ta bort honom...! Ska min bror dö?! Känns lite så. Uscha..

Han ska behandlas med nåt medel nu ett tag, om de inte går bort då så måste han sövas ner och behandlas ca 5 ggr, vilket kommer kosta en härlig summa på 10 000 svenska kronor... Oförsäkrad dessutom... Att tillägga är också att det är FÅ som blir friska efter den dyra behandlingen. Veterinären hade vart med om EN hund som blivit frisk, någonsin...

Våran familj har haft otur hela mitt liv, så vad säger att vi skulle ha tur denna gången...?





Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh vad tråkigt :/ Jag har också en hund och skulle bli totalt knäckt om han skulle råka ut för något sådant..



Men en fråga? Varför har ni inte hunden försäkrad? :S Det dummaste någonsinn..

2011-04-15 @ 22:04:07
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/
Postat av: Erika

Nej vad tråkigt. :(

Hoppas inte ni behöver ta bort honom.



Vet hur de är o skiljas från dom.

Snart en månad sen jag tog bort min lilla vovve.

Känns hemskt ännu..

2011-04-16 @ 18:17:21
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Min familj har oxå haft många ords "olycka" otur ja gud vet vad man ska säga. 5 hästar har fått avlivas på 2 år,mamma fick cancer,syster fick hjärtfel & pappa skadade sig titt som tätt. Det är först nu som jag har insett att all denna olycka har berott på oss själva. Vi har attraherat till oss all olycka. Det är hemskt att tänka efter nu och inse att det är mitt (eller allas) fel att alla hästar tex blivit avlivade. Min tränare & kompis som har fått mig att tänka på andra banor,dom har visat mig vad det verkligen är att leva livet. Se klippet så kanske du förstår mer

http://www.youtube.com/watch?v=VFrp9ROB44c&feature=pyv&ad=5762126714&kw=the%20secret

2011-04-16 @ 18:50:26
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0