Dagens!

Orkar inte skriva så mkt idag, men kan ju berätta lite kort om dagen iaf!

Michelle, mitt kusinbarn följde med mig till stallet och grejade. Gick en liten sväng med henne så hon fick rida lite.

Sen gav jag mig ut på en tur i skogen med Boffis. Han va rätt snäll.. :P Va lite seg att samla, fick inte till nån bra trav.. MEn vi gjorde skänkelvikningar i skritt och trav, klockrent! Då blev jag glad! =) Va inte längesen jag började träna på s.v i trav ju! =)
Försökte mig på en galopp på en äng också. Men icke. Han sparka lite, bocka och flängde runt som bara den. Försökte en gång till, men de gick inte. Sen va ängen slut :P ^^ Efter de va han jättelätt att samla, så jag travade en bit och jobbade med honom, sen lät jag honom trava av sig lite. Och skritt sista biten.

Vem möter vi på vägen hem, jo Pysen såklart... Måste få hjälp med staketet så snart som möjligt! Orkar inte med den där jäkla ponnyn! han har ingen respekt för staketet längre eftersom vi inte haft el i nu de senaste. Ska bli lite kul att se hans rymningsförsök sen när de är klart ;)



Kvällen spenderas i min ensamhet framför Tvn.. Skulle vart med en kompis, men jag hade hästarna både ikväll och i morgonbitti så de sket sig... (dåliga bussförbindelser och inget körkort) Dessutom verkar inte mina vänner förstå att hästarna faktiskt är viktiga. Take it or leave it! Kan ju inte alltid sätta vännerna först... Men ibland så!

Vad gör ni ikväll? =)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag skulle vara med en kompis ikväll jag med, men jag har morgon i stallet imorgon så det sket sig för mig med. Så jag sitter och äter lite godis för mig själv framför datorn =)

2011-04-10 @ 00:05:03
URL: http://charlottelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0