Härlig Lördagskväll...

1. Tre namn jag lyssnar till:
Felicia, Fille, Flis

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
kommer inte på nåt just nu

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Känslig, tar alltid åt mig, är negativ, dålig på att ta tag i saker, omogen, lite tjock mm

4. Detta är jag rädd för:

SPINDLAR och spöken/andar

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Säng, dator, toalett ^^

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Ljuga, stå upp för mig själv, såra folk

7. Detta tycker jag om att göra:
Träna, umgås med vänner, va i stallet

8. Detta vill jag göra just nu:
Idka älskog

9. Bästa känslan:id
Att va med hästarna

10. Värsta känslan:
Få hjärtat krossat

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Ärlighet

12. Är jag kär just nu?
Nej, har aldrig vart...

13. Jag vill gifta mig:

Ja, tror de =)

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
besöka alla kontinenter

15. Min käraste ägodel:
Boffe

16. Något jag vill ha i present:
Dressyrsadel, mobil, dator, bil, fett mé cashhhhh

17. Detta har jag på mig just nu:
Ful slit-och-släng-tröja och slappa jeans

18. Favoritkläder:
Mjukis

19. Favorit djur:
Katt å häst

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

De mesta, i olika perioder. Just nu; Melissa horn, tylor swift, bruno mars, brittan.

21. Favoritlåt just nu:
Ingen spec =)

22. Roligaste ämne i skolan:
Allt va käääässt!

23. Tråkigaste ämne i skolan:
"nutida konst" 

24. En bok jag gillar:

Läser inte böcker

25. En film jag älskar:

sagan om ringen trion

26. Favorit tv-program?

Big brother, 2 and a half men, how i met your mother, desperate housewives

27. Favoritdoft:
Manligt

28. Detta äter jag gärna:

Oliver, marinerade vitlöksklyftor, banan, choklad

29. Dricker helst:

wasser

30. Favoritgodis:

lakrits och carl fazer choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

australien

32. Färg på mina ögon:

bruna

33. Min längd:
164cm

34. Jag tror på:

spöken

35. Jag spelar:
sims

36. Person jag beundrar:

Min kusin som är tvåbarnsmamma, bor i hus och fick barn när hon va 20.

37. Så här bor jag:

I hus med mormor och morfar

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

0

39. Antal pojk/flickvänner jag haft:
3,5 

40. Det här gör mig avtänd:

hår

41. Favoritfärg:
Gråskalan

42. Favoritcitat:
inget

43. En hemlighet jag vet:
ingen

44. Bästa present jag fått:
ingen

45. Senast köpta skiva:

Darins första xD

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mitt hår!

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Näsan, hyn, brösten, magen, rumpan, låren.

48. Udda förmåga/egenskap:
Kan göra jävligt fula grimarser ^^

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
puma :P

50. Vad lyssnar du på just nu?

Tvn

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Har ridit

52. Var är dina föräldrar födda?
Turkiet och lidköping

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

fotoprogram

4. Vilken är din favoritrestaurang?

ingen, hemmamat är bäst.

55. När badade du i en pool senast?

ingen aning

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Skolpjäs skulle jag inte kalla de... Dansproduktion i 1an, 2an och 3an på gymnasiet. några på lågstadiet också ^^ 

57. Hur många barn vill du ha?
2-4st

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Skrikigt

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Ja?

60. Vad har du för TV-kanaler?

Viasat utbud :P

61. Har du åkt moped någon gång?
ja men aldrig kört :P

62. Har du busringt någon gång?
Nån gång kanske

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

fallskärm - ja. bungy - aaaldrig!!!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Usa, kalifornien.

66. Har du en egen trädgård?

Ja

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?

simpson

68. Kan du alla orden i nationalsången?

nej

69. Badkar eller duschkabin?

dusch

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

vet inte

71. Favoritpizza?
ingen

72. Chips eller popcorn?

chips <3

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Olika nyanser av rött, och rosa!

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Nä, kan man de? :P

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Å nä

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Några i min gamla klass, 4 små rätter

78. Favoritchoklad?

carl fazer

79. När röstade du senast?
2010

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Igår

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Ja, klassfotboll ^^

82. Är du bra på matlagning?

Aaraa

83. Klarar du att tanka själv?
Ja

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
Inte själv, men mamma åt mig :P Abtronic och derma seta ;)

85. Pepsi eller Coca Cola?

Cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nej

87. Vad var det senaste du handlade?
Sprit

88. Har du kräkts offentligt:

Nej

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:

tror inte på sanna kärleken, så de får la bli mångmiljardär!

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej

91. Har du ringt något betalnummer:

Nummerupplysning!

92. Kan man vara vän med sitt ex:
Nej!

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:

Mamma

94. Hade du mycket hår som liten bebis:

ne

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:

Inget

96. Vad har du i din väska:

inget!

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:

äta banan

98. Vad är du tacksam för idag:
Inget :P

99. Var hittade du den här listan:
här ;)
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Din mamma, min mamma och moder jord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0