Hemlig beundrare ;)

Va med om en sjukt rolig sak idag! Fick ett sms från okänt nummer där de stod:
"Tjena godis, vad gör du?"
Tänkte att de va en kompis som skulle höra av sig men svarade aldrig.

Efter några timmar ringer min barndomsvän och frågar varför jag inte svarat på smset. Det va nämligen från min hemliga beundrare som hon gett mitt nummer till.... ^^ Hon berättade om hur han blev helt uppspelt när hon sa att hon kände mig, ville ha mitt nummer och en dejt.. :P "Hon verkar som en så himla go och trevlig tjej! Jätte vacker dessutom! Hon är min drömtjej" hade han sagt ;) Sjukt kul! ^^ Han tänker dessutom på mig hela tiden och kollar alltid mina bilder på facebook.. Det roliga är att jag jobbade på samma företag som denna killen FÖRRA sommaren, men har aldrig sagt ett ord till honom :P "Det va så många andra som tog henne före mig" hade han sagt.. ;) HAHA! Fick många killkompisar den sommaren........ ;)

SJUKT kul men SJUKT läskigt! ^^ Haha!

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Heeeelt underbar't day idag!

yeah :) jag älskar H&M barn :D hihi men börjar ha typ 158 nu,, känns rätt hemskt! :( blirtjockare..

2011-04-18 @ 21:48:00
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0