Läggdags!

Eftersom jag har fööör mycket fritid så startade jag en "bloggtävlingsblogg" för ett tag sen! ^^

Hittade en annan blogg som tipsade om tävlingar, men inte såna tävlingar jag vill va med i! Så jag startade min egen! :P på den är det mest häst-tävlingar, men lite annat skoj också =)

Kika in här om nu är nyfikna och vill haka på i några bloggtävlingar!


Natti!


En del tävlingar deltar jag i på denna bloggen också (innan jag startade tävlingsbloggen), så om någon tycker de är fel kan ni bortse från den "lotten" =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nu har jag nyuppstartad blogg med min kompis Emma, kika gärna in! :D (Förut ridinghorse.blogg.se)



Ska försöka fixa en bildlänk så småningom så kanske vi kan byta bildlänk sen? :)

2011-04-05 @ 00:57:35
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0