Mår illa...

... när jag tänker på morgondagen. Då borde de ju va något som är fel..

I morgon ska jag på "träff" på min gamla skola. Estetiska programmet har "reunion" så jag kommer träffa mina gamla klasskamrater, estetkamrater och lärarare. Vi ska också se treornas föreställning, och efter det blir de utgång!
Skitkul, eller hur!?
Ne.. Om de bara kunde va så väl...
Har inte pratat med dom jag ska gå med, har försökt men inte fått svar. Jag är ingen sån som gillar att tränga mig på. Ska jag gå själv? Skulle inte tro de.
Sen måste man ju va snygg också. Känns inte så lätt i nuläget. Vad ska jag ha på mig? Har inga snygga kläder att täcka över mitt osäkra inre med.
Och vad ska man prata om? "Vad har du gjort efter studenten". Ingenting... Inget lyckat.. Har vart arbetslös, sjuk, deprimerad och sviken. Har spenderat flera månader vid tvn och tänkt "varför ska jag gå upp" på mornarna. Varför skulle någon vilja veta hur jag haft de? Jag vill inte att folk ska tycka synd om mig! Kanske borde ljuga i stället? Inte riktigt min grej...
Och utgång? Varför ska jag gå ut och "festa" när jag inte vill att någon ska se mig? Jag vill inte dricka, jag vill inte göra bort mig, jag vill inte ha kul?

Det enklaste vore kanske att skita i de och stanna hemma. Det vore det enklaste. Frågan är om man alltid ska välja den enklaste vägen...?

I'm offroad...

Kommentarer
Postat av: Erika

Kommer säkert att gå bra. :)

Åh känner du inte för att gå ut sen efteråt, så strunta i de.



Du ska ju inte tvinga dig själv.

2011-04-01 @ 21:54:05
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: josefine - var med och tävla om en mountain-horse fleecejacka!

Jag är precis likadan! .. >.< Jag hade nog inte gått, haha..

2011-04-02 @ 05:53:40
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Malin

SV:Vi hade så trevligt då! Satt på ett gärde mitt ute i ingenstans med en korg fika & några öl,super trevligt!:)



Tänk inte så mycket på allt det negativa. Om du nu ska gå så släpp alla såna tankar,var fri för vad som kan/kommer hända. Mår du inte bra av det,gå inte!:)

2011-04-02 @ 10:03:50
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Postat av: Sanna

SV: Nä för dessa "skämt" är extremt förnedrande enligt mig själv.

2011-04-02 @ 12:37:15
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0