Ridtur!

Kom hem från Cookie för typ en timme sen.
Det gick jättebra idag =) Hon va lite seg/trött efter ett tag, men hon sökte sig fint. Red ut en halvtimma och sen red jag lite "dressyr" en kvart. Tog en galopp mest bara för att, på raksträcka. Hon orkade inte riktigt på volt :P Sen skrittade vi av =) Så det blev en ganska lugn ridtur.

Tror jag börjar bli lite fäst vid damen redan =) Skitmysig är hon! Hon och Boffe är jättelika i sättet! Vilket naturligtvis är bra eftersom jag gillar den sortens hästar! Fast Boffe är något mer dum-tjurig ;)

Linda va jättenöjd också. Hon tyckte vi passa bra ihop. =) Hon hade redan kollat upp tränare till oss, och första lokala tävlingen blir 11 juni ;) Haha ^^ Ne men vi får väl se! Kul att Linda är så på iaf och vill att vi ska komma igång med en gång =) Om det nu blir tävling i juni så hoppas jag att vi hinner med ett par clear rounder först. =) Ska bli skiitkul! :D
Den 24e ska vi åka på löshoppning också, på LRK =) Det va Lindas idé. Verkligen kul att vi kommer så bra överens =) Vi pratar om allt möjligt mellan himmel och jord! Hon sa till och med att hon ska leta fram en bra kille till mig ;) haha!

Linda ska köpa hinder till oss också förresten ;) Och en liten ridbana ska fixas!

Nästa ridtur på cookie blir nog på onsdag. =)

Såhär såg vi ut idag. Jag vet att jag ser ut att vara 12 år i min fula väst... Men har man kass rygg så har man ;)


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Vad kuL! :D

2011-04-10 @ 19:22:11
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Malin

super fin är hon!:D

2011-04-11 @ 15:25:47
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt häst!

2011-04-11 @ 20:01:59
Postat av: Matilda

Söt häst!

2011-04-11 @ 20:02:48
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0