Rymling

Sen vi släppte in hästarna i vårhagen i går eftermiddag har pysen hunnit rymma 5 ggr..... Dessutom har han spenderat natten i stallet... Sååå igår rymde han 2 ggr på 2 timmar, och idag 3 ggr på 1,5 timme.... INTE nog med de så satte jag dit en extra tråd i hagens nederkant så han inte skulle rymma idag. Tror ni de funka? NE! Den jäkla hästen lyckas smita ändå! 3 ggr innan jag kom på hur kan gör!

Lilla pysen har lyckats dra upp en hel stolpe som han lyfter på och sen går under trådarna.... Fiffigt.

Så jag tröttnade och ställde in honom i en egen hage. Men oj va hemskt de va...! Han kan stå utanför hagen utan dom andra hästarna, men inte i en annan hage? Men där får han bannemej stå! ^^

Om jag hade haft en slägga så kunde jag ju lagat de, men icke!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag känner igen det där, har själv en minishettis som brukar rymma och hon hittar alltid nya sätt att komma ut!

Fin travare du har förresten, har själv haft travare som jag omskolat till ridhästar. Just nu har jag dock ingen travare, men någon gång kommer jag säkert att skaffa en igen, de är ju så underbara! Kolla gärna in min blogg, hoppas du kommer att gilla den.:)

2011-04-12 @ 18:05:05
URL: http://carroshastliv.blogspot.se
Postat av: Anonym

Bloggadressen blev fel på förra inlägget, nu kommer den rätta! :)

2011-04-12 @ 18:06:41
URL: http://carroshastliv.blogspot.com
Postat av: Josäfin :>

Haha! Vilken buse ;)

2011-04-12 @ 21:57:25
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0