Skumpiskump

Har grisit ont i magen.. :/ Är antagligen magkatarr som spökar för 1820945onde gången. Vill amputera min mage!

Kom hem från Cookie för typ en timme sen. Det blev lite ridning trots allt =) Den tjejen som skulle rida henne va något av en nybörjare... Så Linda ville att jag skulle "rida" henne lite, ordentligt :P
Hade Lindas stora hjälm, som åkte ner för ögonen så jag inte såg ^^ Men de fick gå :P Sen hade jag ju ingen väst och vanlig Bh på mig, ni andra som har ganska stora utåtbuktande saker där fram vet hur de känns. Aj aj sa lusse och tusse. ^^

Hur som helst så red jag mycket åttor. Ställde henne och hade mig. Hon va lite seg. Sen red jag volter i olika storlek. Galopperade i båda varven på liten volt, och sen på stor volt. Testade henne lite också, provade galoppombyte och skänkelvikningar. Icke, sa hon! Fick till några, men hon är inte "ordentligt riden" sen i somras så... Eftersom Linda fått barn. Men de ska bli kul att få igång henne =)

Mystjejen! Efteråt va hon jättelugn och trött, bara stod och hängde. Hon är verkligen jättego! Härlig häst dedär =)

Vet inte om jag ska dit i morgon igen. Boffe ska ridas på eftermiddagen också, så vi får se! =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca - VINN HANSBO SCHABRAK!

Vinn HANSBO SCHABRAK: http://ridersjumping.blogg.se/2011/april/bloggtavling-1.html#comment



KRAM!

2011-04-13 @ 15:53:05
URL: http://ridersjumping.blogg.se/
Postat av: Erika

Varför skulle den tjejen provrida ? :)

hänger inte riktigt med, haha!

så bäst man frågar så man fattar.



2011-04-14 @ 10:10:47
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0