Snabbis

Blä, är helt död idag. Sov inte en blund i natt. Åkte till stallet halv 8 i morse och fixade. Longerade Boffe en sväng. Han va lite knasig, krånglade och hade sig. Men sen blev jag glad på honom för han galopperade lugnt 5-6 varv i högervarvet innan han började stressa upp sig. Nytt rekord ;)
Stackars Pysen har fått stå inne idag också... Han får inte äta ett enda grässtrå nu när benet/hoven är cp, och han rymmer typ tusen gånger om dagen så de fick bli så helt enkelt.. Har jobbat hela dagen så jag hann inte laga staketet på alla tjugomiljoner ställen som han förstört... Oj vilken elak hästmamma jag är nu.

Detta kan vart den mest ointressanta dagen på länge... Nu ska jag fortsätta glo på tv denna härliga lördagskväll.. Livet är en fest...! Intäää.

Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll! =)



Är du fantasifull? :)

Det är så att jag nyss gjorde en ascool drink, men som jag dock inte kan komma på ett flashigt namn på, kanske har du något förslag :)?



PUSS & KRAM

2011-04-16 @ 20:50:01
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0