Söndag!

Har precis vart och ätit tårta ^^ Min mosters man fyllde år, så jag blev hämtad i stallet. Härligt att gå på "kalas" i hästkläder :P Nää..

Om typ en timme ska jag åka till Cookie =) Det blir en uteritt! Ägaren ska följa med och visa lite vägar. =) Orkar inte kalla henne ägaren längre, Linda heter hon. Så nu vet ni de :P

Hade tänkt ta med kameran så Linda kunde ta lite kort på oss, vill se hur vi ser ut! Men eftersom vi ska rida ut så skiter jag nog i de :P Hon ska ju cykla bredvid så ^^ Får bli nästa gång!

Kanske sticker till Boffe senare frammåt kvällen och rider ut en sväng också. Får se. Förut gjorde jag bara dom dagliga sysslorna när jag va där. Boffe lyckades trampa sönder mitt favoritgrimskaft också, så de va jag såklart tvungen att laga ;) Klippte sönder en gammal grimma och tog spännet. Kändes lite ovärt eftersom ett nytt grimskaft kostar typ 25 spänn :P

Boffis va en riktig mysis idag förresten =) Härligt! Han va väl på bra humör!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0