Svar på fråga

Sandra
Vad är dina mål med ridningen?




Jag har väldigt svårt att sätta upp mål, och speciellt att nå dom! Därför har jag bestämt att bara sätta upp kortsiktiga mål inom ridningen.
Mina mål fram till nästa årsskifte är:
- Få en bättre sits och stadigare skänkel
- Få bättre självförtroende inom ridningen
- Bli mer positiv
- Att utvecklas så mycket jag bara kan och inte ge upp!


Mål med Boffis:
- Samlad galopp (höger, men gärna vänster också)
- Programridning LD:4
- Kunna hoppa enklare bana i trav
- Bli ett starkare team

Långsikiga mål väntar jag med, för att inte göra mig själv besviken. Men som jag skrev igår så vill jag satsa på ridningen och antagligen utbilda mig till ridlärare/egenföretagare osv. Så det kan man väl kalla mål, eller snarare dröm.



För att ställa din fråga och få en länk, klicka på bilden i högermenyn!

Kommentarer
Postat av: Ina

kolla gärna in bloggen :)

2011-04-01 @ 14:34:54
URL: http://eliteriders.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sv: Jag har faktiskt den turen att det är min mormor som sponsrar till tävlingarna, hon har alltid velat hjälpa mig att bli journalist (hon har varit partiledare m.m.) och en stor blogg är alltid en bra portal till det yrket :)

2011-04-01 @ 14:43:50
URL: http://lmochhb.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Exakt samma mål har jag också ungefär! :)



Jag har ju bara ridit i tre år och har utvecklats otroligt fort, men när man kommer upp i lite svårare områden så märker jag att jag måste jobba lite mer :P

2011-04-01 @ 19:19:52
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0