Svar på frågor!

Jenny:

Hur högt har du hoppat / tävlat med ditt varmblod? :)




Jag har faktiskt inte hoppat Boffe speciellt mycket! Mest småhinder på kanske 50cm. Inte nån bana.
Löshoppade honom lite i början av "vår tid" också, men jag hann bara börja hoppträna honom innan allt sket sig och jag fick lämna honom på foder. Tror han hoppa typ 80cm. Och jag kommer inte ihåg om han tyckte de va kul eller inte :P
Hoppas på att komma igång och hoppa snart och komma ut på lite småtävlingar. Och jag hoppas han gillar de eftersom jag tycker de är så jäkla kul! =)

Jag däremot tränade mycket hoppning innan Boffe, gick hoppgrupp på min ridskola och va med på mycket hopptävlingar på klubben. Hoppade banor på 1.10 och "tävlade" 1 m med häst =) Vann KM och pollux-cup några gånger på ponny =)

Älskade att hoppa! Meen.. de va ju 5 år sen nu :P :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0