Svar på frågor!

Johanna:

Hej!
har du också en varmblodstravare? Visst är dom mysiga! jag har en sköthäst som är varmblod,har precis börjat sköta honom och börjat sätta igång honom nu efter 4 månaders vila.
Hade en häst innan i 11 år som dog av ålder förra sommaren, jag fick han när jag var 10.
Hur många hästar hag du haft? titta gärna in på min blogg :)



Hej Johanna! =) ^^ Ja de har jag, och ja dom är mysiga ;)
Usch, de måste vart tufft.. :/

När jag fyllde 11 fick jag min shettis, Pysen, som jag fortfarande har kvar. När jag va 13-14 (?) hade jag ett varmblodssto, Diana, men vi klickade inte alls och det visade sig att hon va "sjuk" så hon skickades tillbaka och avlivades... Precis efter de hade jag ett halvblod på foder, Jason. En valack =) Skitmysig! Han hade stått på min gamla ridskola, så jag "kände" honom innan, men han va lite för "tråkig" för mig, typisk ridskolehäst, så efter ett år lämnades han tillbaka.
Efter de va jag hästlös i nästan ett år tills jag Boffis, när jag va 16 =) Hade inte tänkt köpa ett varmblod eftersom först, men efter att ha vart och kollat på flera hästar så kändes de rätt så fort jag såg honom =) Så rasen fick kvitta!

Ska absolut kika in på din blogg!




Ställ din fråga här! Jag länkar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0