1 December

Denna snygga hjälm, Catago Glimmer, hittar ni hääär!


Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

den var cool!

2011-12-01 @ 20:30:52
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: hemlig beudrare

Snygg hjälm! Precis de rätta detaljerna :)



Sv: Jadu.. Det var inte meningen att jag skulle sälja Penny i år, först till våren efter fälttävlans debutant hade jag tänkt. Men sen dök det upp en häst, som egentligen skulle avlivats samma vecka som jag provred. Svår häst som har haft lite för osäkra ryttare och inte trivts, mycket nerver har han och väldigt osäker liten häst. Men jag fastnade för honom då han hade 3 bra gångarter & väldigt mycket kapacitet. Så jag fick en Eight Eight Keys häst för slaktpris som har kapacitet för minst Msv dressyr & svårklass hoppning :) Jag fick helt enkelt välja mellan att låta en felbehandlad häst avlivas eller ta steget och chansen att köpa honom och sälja Penny. Det var svårt och jobbigt, allt gick på mindre än 2 veckor med köp och sälj. :/

2011-12-01 @ 21:25:24
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/
Postat av: Natalie

Sv: Ja, vacker är den inte :D



Snygg hjälm, synd att jag har köpstopp haha:D

2011-12-01 @ 23:11:17
URL: http://hakkila.blogg.se/
Postat av: Jessica

Prövade denna på Gekås av alla ställen, tyvärr små i stl och såg ut som skepp på huvudet men priset 199 kr var ju oki :)

2011-12-07 @ 21:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0