Booring

Känslan när man inte kan ta sig till stallet pga dåliga bussförbindelser och inte har körkort.

Känner ganska ofta av den känslan. Speciellt på helgerna när det inte går NÅGRA bussar alls... Och gå 1,5 tim fram och tillbaka är inget jag föredrar. Ibland åker jag med dom andra tjejerna i stallet, men man känner ju sig som ett jävla plåster när man hela tiden tjötar om skjuts...

Vill få klart mitt jäkla körkort nununuuu! Känner mig verkligen handikappad utan. Dessutom står de ju en liten skruttig Skoda Felicia och väntar på mig hemma hos mor...! TIPS: skaffa körkort INNAN ni flyttar hemifrån....


Blir alltså vila för Boff idag igen... Tråkigt. Hade tänkt rida dressyr i ridhuset, meen får inte tag på skjuts så...

Men nu är de nog dags att hoppa ur pyjamasen och hoppa in i duschen. Ska åka till en kär vän om 2 timmar, så hinner ta good tid på mig att göra mig i ordning, i brist på annan sysselsättning...

Ha en bra dag hörrni!



Kommentarer
Postat av: Annelie

Fin häst och fin blogg! Har oxå en så kallad ridtravare. :) Det är grejer det ;)

2011-12-11 @ 14:32:41
URL: http://riderdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0