Blä!

Ingen ridning igår, ingen ridning idag. Antagligen ingen ridning i morgon heller. Tror jag ska låta Boffe stå tills Hovis kommit. Kanske är därför benen spökar. Hoppas på de iaf... :S
Har blivit så omotiverad senaste dagarna. Och då är de lika bra att stanna hemma istället för eventuella onödiga konflikter.
Inte nog med de så håller min dator OCH mobila bredband på att krasha... Så de blir nog inte så mycket bloggande idag.
Är bara trött och irriterad. Har kollat på tv hela dagen... Dags att fixa mig för att åka till körskolan. Jippie...

Är inte på så bra humör som ni märker ;) FATTAR inte varför allt ska krångla samtidigt? :P En sak i taget vore bättre! ;)



Förresten, utsåg veckans blogg igår, kolla mailen. Får se om jag orkar fixa de ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0