Boffis är bäst <3

Tog en liten tripp till stallet igen, fast jag egentligen inte skulle. Kom nyss hem. Hade så tråkigt och saknade Boffis så jag va tvungen att åka dit! Marie kom och hämtade mig, hon skulle ta in idag. Så jag pussade lite på min lilla älskling, tvättade hans sår och satte på en ny gasbinda, och lindade hans bakben =)

Han va så söt! Jag lät honom stå uppbunden lite medan jag pratade med marie. Då börjar de knacka. Det va boffe som stod och slog lite lätt på uppbindningspelaren med hoven. Inte hårt, uta typ "hallå? Har ni glömt mig? Är de inte dags för kvällsmat nu?". Han sa så, jag lovar ;) Haha! Min älskade plutt! <3



Kommentarer
Postat av: Malin

Kolla i min blogg, där får du svaret på din fråga.

2011-02-25 @ 20:06:31
URL: http://kyro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är jätte lik min ridtravare Archer. :) Nästan varenda bild på din häst är som en kopia av min. Kult! Hur ser hans stam ut?

2011-02-25 @ 21:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0