Dagens ridpass!

Boffis va en ängel, idag igen =)

Red ut med Marie och Galaxy. För er som inte vet så är inte Boffe van vid att ridas "i grupp". Jag har alltid ridit honom ensam, så sist jag red ut med M och G så krånglade han som bara den, fick fnatt och gick omkull i ett dike. Men denna gången gick det jättebra! =) I början red jag först, så han inte skulle bli sur, men eftersom han va så avslappnad så provade vi att ha G framför oss och det gick jättebra!

Boffis va huuur goo som helst! Så fort jag kortade tyglarna gick han jättefint! Behövde inte ens be honom :') Han böjde nacken nåt ljuvligt fint och trampade in under sig =) Tog knappt i tyglarna alls, han va så lugn och avslappnad, min älskling. Och hela vägen hade han öronen hängandes, han brydde sig inte om nått! <3

Vi skrittade mest, travade lite bara. Red mycket i skogen bland stockar och stenar =) Vi kollade in den där vägen som jag hittade igår också, tyckte de va så fint där, speciellt när solen sken!




Annorlunda mellanmål! ^^


Kommentarer
Postat av: Fea

Tack så mycket ! :D ja gärna ! Dock måste ja be en vän hjälpa mig för ja vet inte hur man gör haha ^^

2011-02-18 @ 20:28:31
URL: http://feaftw.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; a tror jag ska fråga min tränare om hjälp eller personal på skolan =)

2011-02-18 @ 20:50:01
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Fea

Ja älskar dom texas kommer blii såå snygg i grått och rött ! Dom kommer ju från tyskland med så om ingen vill betala mega frakt så är ja den ända som ja vet som kommer ha just den färgkombinationen i svergie ^^

2011-02-18 @ 20:52:42
URL: http://feaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0