Förbättre bloggen!

Igår var dagens fråga till er vad jag kan förbättra med bloggen.


Josefine vill se mer ridbilder/filmer. Och det vill jag också! :P På mig alltså! ^^ Eftersom jag oftast, näst intill alltid är själv när jag rider är de svårt! Men jag ska försöka locka med mig någon lite oftare =) Senare i vår ska jag ju förmodligen börja träna för min kusin också, så då ska det nog va möjligt att få se lite filmer =) Än har vi inte kommit så jättelångt, men de kan ju va kul att se filmklipp ändå, för att se utvecklingen! =)

Mikaela skulle vilja veta vad som händer i mitt liv, och inte bara om hästarna. Kan hålla med, jag skriver inte så mycket om mig själv, men en anledning till det är att hästarna är mitt liv just nu :P Jag är arbetslös och har för några månader sen flyttat från min "hem stad". Dessutom har jag rensat i min bekantskapskrets, och umgås bara med några få vänner och min pojkvän just nu. Så de finns inte så mycket mer att skriva om! ^^ :P Men om jag hittar på nåt som inte är hästrelaterat så lovar jag att skriva om de ;)

Erika hittade precis till min blogg, men tycker att det som gör en blogg rolig är: bilder, filmer, bra uppdatering och att man svarar på kommentarer man får. Jag har med mig kameran nästan varje dag för att ha färska bilder, det blir så tråkigt om man bara visar samma bilder hela tiden, eller hur? Film kommer antaglingen i framtiden. Och vad gäller uppdatering så skriver jag flera inlägg om dagen =) Mest för att jag inte har något annat att göra ;P Haha! ^^ Jag försöker också svara på kommentarer i den mån som går! Jag vet hur tråkigt det är när man inte får svar på son kommentar! Men självklart finns de tillfällen då man inte har möjlighet att svara, och de händer även mig. Tro de eller ej! ;) Jag följer alltså Erikas kriterier för en "rolig blogg"..  Haha! ;P


Tack tjejer =)


Som sagt, jag tar tacksamt emot kommentarer med era åsikter, kööör bara! =)








Kommentarer
Postat av: Lotta

snor din fråga lite =) eller ah typ:p de är braatt ställa såna frågor faktiskt =)

2011-02-23 @ 21:32:53
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0