Fredag!

Har ändrat lite på bloggen som ni ser! Gillar inte alls den där headern, men får ha den tills jag kan göra en bättre med bra bilder och så!

Jag la till bild på mig och pysen i menyn och ändrade boffes bild. Det är meningen att de ska bli länkar, därför skrev jag en presentation av mig nyss som är länkad via bilden på mig ;) I morgon kommer Boffes och på söndag Pysens! =)


Har hunnit med att va i stallet en stund idag också, men pga "snöstormen" så gjorde jag bara det som behövdes! I morgon ska jag dit superduper tidigt! Sen ska jag hem till mamma resten av helgen =) Ska bli kul, har inte vart där på flera veckor! Tänkte rota igenom mina gamla hästgrejer i stallet och kolla om det är nåt jag kan använda/sälja. Sen ska jag packa ihop i mitt gamla rum också! =)

Boffe va galet glad och galet söt idag!


Nylagat och förminskat täcke!


Satt som smäck!



Kvällsmat på hela näsan! =) Knäppsöt

Kommentarer
Postat av: Ninni - en satsande ridskoleryttare

Hejsan!

Nu är dagens blogg avslutad, gå in och kolla om du blev vinnaren! Annars så kan du bara anmäla dig till min nya "dagens blogg" :)

2011-02-12 @ 00:04:07
URL: http://pauliinanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0