Galopp idag igen =)

Har precis vart och ridit. Intervaller trav - skritt blev de =) Gick kanon!


Vi tränade på:
-Övergångar
-hålla jämn takt
-halter

Provade på ökad trav också, och då menar jag inte travar-trav. Det gick förvånandsvärt bra faktiskt. Han va så fin =)

Gjorde två galoppfattningar på samma ställe som igår, första gången tog han typ tre språng men andra gången tog han betydligt fler =) Sen fick han beröm hela vägen hem! ^^


I morgon ska Boffis vila, för jag ska till götebooorg! :D Är de någon av er som ska dit i morgon? =) Till tha häst-show alltså ;)






Kommentarer
Postat av: ellen

Söta bilder :D

Måste bara säga att jag gillar din blogg jättemycket :D Har bara läst den några dagar, men den är verkligen intressant :D

2011-02-23 @ 19:49:34
URL: http://jagellens.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det är bra att du berömmer när en häst är duktig! Man kan aldrig berömma för mycket ;)



Tyvärr så ska jag inte till "Tha hästshow" :( Har inte riktit den ekonomin just nu..

2011-02-23 @ 21:39:36
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0