Måndag!

Dåligt med uppdatering idag! Har inte vart hemma på hela dagen! I morse va jag i stallet några timmar, red och grejade. Sen åkte jag till min kusin och planerade inför Gbg horse show-resan. Efter de va det bara att skynda iväg till körskolan! Och nu äntligen är jag hemma!

Kan börja med att säga att jag hade nytt besöksrekord igår, IGEN! Vad händer eller? :D Blir galet glad =) Rekord i dag igen eller? ;)

Seeen så har jag publicerat veckans blogg, och lagt upp nästa veckas tävling som ni kan anmäla er till=) Rulla ner så ser ni de!


Har inte så mycket att skriva om dagens ridpass... Vi red ut, skrittade mest och travade lite. Hade ganska mycket dragkamp! ^^ Så de gick inte sådär jättebra. Men sista kvarten va han lugn och avslappnad =)

Lite hetsig uppdatering sådär ;) Kommer säkert mer under kvällen =)

Kram <3


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Supersöt bild! :)



Sv: Ja det är helt ok! Jag har dessutom länkat dig nu i ett inlägg :)

2011-02-21 @ 19:19:57
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0