Morgondagen...

I morgon ska jag upp tidigt! Ska ge frulle och släppa ut hästarna. Hovis kommer också, Galaxy tappade en sko idag så den ska slås om, fast jag tror knappt de går, hoven är helt paj :S
Sen ska jag till arbetsförmedlingen.... Så onödigt, men måste man så måste man! Alltså sparar jag alla stallsysslorna tills i morgon eftermiddag =) Ska rida ut med min prins, och städa i ordning i stallet/sadelkammaren eftersom jag inte hann klart idag! =)

Får se när jag hinner blogga. Är ju en upptagen arbetslös vet ni! ;)

Sov gott! ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: Tack :) ja jag får rida henne precis hur mycket jag vill :D det är bara jag som rider henne. :)

2011-02-16 @ 23:15:38
URL: http://ridinghorse.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV: Ja, skulle jag ha råd och tid till det skulle jag utan tvekan vilja köpa henne :')

2011-02-16 @ 23:39:19
URL: http://ridinghorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0