Presentation 1

Som sagt så heter jag Felicia! Jag fyllde 20 år den 20/1 och är alltså systembolagsdebutant!
Jag bor i skaraborg precis vid vänern. Här trivs jag som en fisk ;) 
Jag är en riktig lantis-tjej som älskar lugn och ro, men självklart tycker jag om att festa till det och hitta på roliga och galna saker!
Förutom mitt hästintresse gillar jag att rita, sy, träna och dans.
Jag gick estetiska programmet med dansinriktning på gymnasiet och tog studenten 11 Juni 2010, lyckligaste dagen i mitt liv!
Jag har bruna ögon, långt brunt hår, är 165cm lång och väger.. för mycket ;) Haha
Just för tillfället är min enda sysselsättning hästarna då jag tillhör majoriteten av sveriges ungdomar.
Rent allmänt är jag en rätt velig tjej som inte vet vad jag vill och ofta ändrar mig flera gånger innan jag bestämmer mig.

Mitt hästintresse började redan när jag föddes, men när jag var 6 år började jag hålla på med hästar på heltid ;) Jag fick min första ponny när jag fyllde 11, Pysen, som jag själv ridit in och uppfostrat. När jag var 13 fick jag en stor häst, en ridtravare, som vi tyvärr fick lämna tillbaka och som avlivades kort därpå. Strax efter hade jag ett halvblod på foder, men bestämde mig sedan för att köpa en egen häst som blev Boffe. Och på den vägen är de =)



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ditt liv verkar vara väldigt intressant och detta är en blogg jag definitivt kommer att följa :)



SV: Ja, vi smålänninga säger inte R så ofta. Så vi säger vaaamkov istället för varmkorv! xD

2011-02-16 @ 23:38:10
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0