Slappdag!

Idag har inte gjort nåt! Och inte igår heller för den delen. I två dagar har jag vart trött, hängig och haft sån där huvudvärk man får när man tittar på tv hela dagen och inte rör på sig.

Vaknade 10, käkade frukost, gick och la mig igen... Men nu ska jag sticka till stallet tänkte jag, ska bara käka! Tror jag tar med Boffe på en långpromenad! Vore mysigt att rida, men eftersom han krånglat så mycket vill jag inte bråka med honom mer just nu. Blir till att bara "umgås" med min älskade plutt idag =)

Solen sken ju förut, typiskt att de blev mulet nu... :( Aja, skriver mer sen! Tar med mig kameran också och ser om Boffis vill va fotomodell idag! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; det är alltid bra att tag kort! Håller tummarna på att han blir sitt gamla jag snart :)

2011-02-06 @ 17:09:46
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0