Sovdags snart!

Jag är superdupertrött! Så jag tänkte lägga mig tidigt i kväll för att orka med morgondagen =) 06.45 kommer min kusin och hämtar upp mig för att röra oss mot göteborg =)

Innan jag lägger mig måste jag:
platta håret
ta fram kläder
fixa väskan,
ladda plånboken
ladda systemkameran
ringa E och säga natti

Intressant.. ;)

Kommer sakna Boffis, va där i morse och ska inte dit fören fredag morgon. Alltså 2 hela dygn! Huur ska jag klara mig? ;)


Ska ni till Gbg horse show i morgon? =) Eller någon annan dag?


prins


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jodå besökarna ökar. Ska börja dra igång lite tävlingar snart.. funderar starkt på att lotta ut ett presentkort på SFbio.



Hehe, ja brödet är både snyggt och gott!



Ja, jag får allt ta och åka dit nästa år så får det bli Stockholm horseshow ;)

2011-02-23 @ 21:46:20
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/
Postat av: Lotta

sv: konstigt för mig funkar de:p



haha tack =)

2011-02-23 @ 22:06:42
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0