Stardom aka Boffe

Kort presentation av Bloggen för er som missat/nya läsare:

Hästen som jag skriver om på Bloggen är min varmblodiga travare Stardom. Stardom är hans riktiga namn men han kallas Boffe. Dom flesta bilderna är alltså på honom, headern också! =)

Boffe är född 2000, jag köpte honom 2007. Han är aldrig startad på travet. När jag köpte honom va han inte inriden utan bara skrittad och travad med ledare. Mellan juli 2009 och november 2010 va Boffe utlånad på foder och efter det fick jag tillbaka en förstörd häst. Bloggen handlar alltså för tillfället om Boffes igångsättning och träning för att bli sig själv igen! =)  Huvudtemat för bloggen är Boffes utveckling. sakta men säkert...!



Andra hästar som jag skriver om ibland:

Pysen - min shettis som jag fick när jag var 11 och har ridit in/tämjt från ohanterad "vildhäst". Boffes bästis ;)

Galaxy - En ridtravare i stallet som ägs av Marie, som jag också skrivit lite om.










Kommentarer
Postat av: Julia

Fina och söta bilder! :)



sv: I första hand tänker jag söka Resturang och Livsmedel, inrikting Bageri och Konditori :) Vad gick du i gymnasiet? :D

2011-02-08 @ 20:15:06
URL: http://broddnyckel.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: ja, kommer bli riktigt kul hoppas jag :D



okej har du något jobb nu efter den linjen? :D

2011-02-08 @ 21:30:38
URL: http://broddnyckel.blogg.se/
Postat av: Jessica

Riktig fin häst!:) Har själv ett varmblod:)

Lycka till med att få igång han!:)

Har du nå planer på att tävla han?

2011-03-10 @ 15:54:05
URL: http://jessicaabostrom.blogg.se/
Postat av: mariell

Mycket fin! :) Hoppas ni kommer långt i eran utveckling.

2011-09-12 @ 17:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0