Tisdag!

Gjorde typ ingenting idag. Försökte, men neeeepp. Boffes mottaglighet var likamed noll. Men, han sparkade bara mot mig en gång idag, framsteg... Jag vet inte hur många gånger jag sagt det, men; jag faaaattar inte vad som hänt med honom?! Sen han gick omkull med mig förra veckan har han bara blivit värre, såklart..

Det är väl bara att fortsätta kämpa. Men det är så svårt!

Gjorde samma tillitsövningar som jag gjorde sist, då gick de ju bra, men som sagt så va mottagligheten likamed noll idag så det gick inte alls. Spelade ingen roll vad jag gjorde, han va totalt ofocuserad. Så jag slutade innan jag tappade tålamodet, vilket i och för sig är ett framsteg för mig.. :P

Provade att "longera" honom, eller gå runt mig lite rättare sagt. Men icke. Han är så rädd om rumpan så det inte är sant, i alla fall på långt håll.. Därav sparken..
Vet inte hur många gånger jag longerat honom i våra dar, typ 2948756282 ggr. Men nu låtsas han att han inte vet hur man gör..

Känner mig ännu mer handikappad nu utan rundkorallen som fanns "hemma". Skulle verkligen behöva den!

Ett litetlitetlitet framsteg skulle betyda guld just nu när allt bara är kasst. Tappar orken!

Hoppas de går bättre i morgon. Ska hålla humöret uppe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0