Dag 6

Ibland kan de va så skönt att bara "vara" i stallet. Inte ha något speciellt att göra utan bara fixa lite =) De va jag i morse. Efter att jag matat, släppt ut hästarna och mockat stannade jag kvar en stund och "bara va". Urmysigt!

Blev ingen ridning pga halka idag igen. Fick till och med gå hem, morfar vågade inte skjutsa mig eftersom han körde av vägen sist :P Men de va skönt med en promenad =) Tog svängen genom hagen också och möttes av båda hästarna. Dom lämnade maten (hösilagebalarna) och kom mot mig och gosade lite! Blir man inte bra glad då? =) Kan fortfarande inte fatt att jag nästan fick jaga Galaxy för att få tag på henne i hagen, för bara 2 veckor sen :P Mys!

I morgon ska Marie ta hand om Boffe åt mig, jag ska åka hem till min mamma idag. Kommer inte träffa Boffe fören på torsdag, och jag som knappt klarar att va ifrån honom en halv dag! :P



Sommaren 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0