Det här finns i min ryktlåda

Har typ ingen ryktlåda just nu, och ingen bild heller för den delen! :P Jag har en del borstar i en hink i sadelkammaren och några i en ryktpåse utanför Boffes box. Andra nödvändigheter står på en hylla i stallgången.
Så om man slår ihop allt innehåller min "ryktlåda":

- Borstar av alla dess slag + hovkratsar
- Gummisnoddar
- pälsglans/man och svans spray
- Tjärdrev
- Blåspray
- Hovfett
- Hovförstärkare
- Kopparsulfat
- Gummihandskar
- Svampar
- Universal creme
- Helosan
- Idomin
- Bomull


De va nog allt.. :P

Kommentarer
Postat av: josefine

SV: Okej, ja det är bara mina erfarenheter och även andras som jag pratar för.



Pessoa? Det skulle jag inte ens rida på för pengar.. Det är ett riktigt elakt bett, med tanke på funktionen.. Hua.. :-/

2011-01-13 @ 18:20:57
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: josefine

SV: Det skrev jag ju, pga funktionen. Funktionen är densamma oavsett hur lite du tar i bettet.

2011-01-13 @ 18:30:51
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0