Det här saknar jag

Jag saknar ridskoletiden!

Man va alltid ett gäng liksom, hälften av tjejerna i min ridgrupp va "mitt gäng". Vi va typ "divorna", som det finns gott om i hästvärlden! ^^ Man hade liksom ridskole-kompisar. Man va kompis på ridskolan, men inte annars. Och nu har jag ingen aning om va de flesta av tjejerna gör, och när jag ser dom säger vi knappt hej. Tråkigt!

Saknar också alla ridlärare som var som extra mammor och förebilder. Blir fortfarande lika glad när jag ser dom, men dom känner inte igen mig :P

Saknar själva lektionerna, att lära sig nya saker varje dag och alltid göra sitt bästa för att va så bra som möjligt.

Har ingen bra ridskolebild tyvärr ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

jag gick i en super bra ridgrupp förra terminen, roliga människor och alla pratade med alla men för några hade anmält sig denna så nu har dom gjort en ny grupp, och vi har en ny ridlärare.. hon är väl okej men knäcken som vi hade var ju bästa ridläraren helt klart.. :/



sv: haha, mumsigt värre!

2011-01-27 @ 15:39:37
URL: http://broddnyckel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0