Fredag! =)

Vi skulle ju åkt till sågverket och hämtat spån idag, men allt spån var slut! :O Och dom visste inte när det skulle finnas igen! Himla skit! Åkte till svenska foder i stället, men där va de sviiindyrt och dom hade inte så mycket. Anledningen till de va tydligen att de vart så kallt i vinter så allt spån har gått till pellets att elda med. Kasst. Hatar vintern. Så vi får köpa halm i stället, vilket jag inte är så förtjust i.

Min morbror kom med hösilage också. Vi har en traktorsingång till hagen, så han ställde sig där tills jag öppnade. Hästarna va ute, Galaxy fick spel och blev livrädd, men Boffe gick fram till den brummande traktorn och sträckte sig över staketet för att kolla läget ^^ Så knäpp är han!

När jag väl fixat klart allt i stallet så tänkte jag ju rida, men jag frös så mycket så det blev inte av! :( Istället åkte jag och Marie (Galaxys ägare) till min kusin och fikade. I morgon ska dom åka till Ikea och Börjes, och jag ska åka med! :D ^^ Kanske kan fynda lite  iaf =) Lägger upp lite bilder i morgon om jag hittar nåt!




min prins

Kommentarer
Postat av: Erika<333

Jag har halm o hatar de! Men de är för att jag får de gratis;)

2011-01-30 @ 22:12:04
URL: http://erikaaasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0