Fredag.

Har legat i sängen och deppat typ hela dagen. En riktig pissdag har de vart. Vaknade 11, gick upp, men de visade sig inte vara någon bra idé. Så jag har kollat på E! hela dagen. Sen tvingade jag mig själv att åka till stallet. Vet att jag blir på bättre humör då. Och lite bättre blev de allt =)

Det första jag möttes av när jag kom till stallet var en häst och en ponny, med trasiga grimmor runt halsen. Och jag som köpte dom i lördags?!?! Det har vart bus i hagen idag alltså. Ska väl inte klaga, för Boffe är gladare när pysen är där och busar =)

Efter att jag mockat och fixat allt så borstade jag Boffe från topp till tå, putsade och polerade lite och så. Och självklart börjar han krafsa i ströt så fort han kom in i boxen, och rullade sig på ena sigan, sen andra. Efter de hade han spån i hela manen och ansiktet, men är de så han vill ha de så..!

När jag väntade på skjuts hem satte jag mig i Boffes box och klappade lite på honom medan han åt. =) Så himla skönt. Just nu när jag är trött på allt och alla så skulle jag inte klara mig utan min bästa vän Boffe, som alltid är glad att se mig. Kom till och med fram till att jag skulle klara mig helt ensam med bara Boffe. Vi skulle kunna flytta till en öde ö, vore underbart.


Trasig grimma nr1


Trasig grimma nr2


kraffs kraffs


Lyckas aldrig fånga själva rullningen, bara "skaket" efter ^^


Mys i boxen

Kommentarer
Postat av: Julia

haha vilka busungar! ;)

2011-01-23 @ 10:47:38
URL: http://broddnyckel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg header! (:



Missa inte tävlingen på bloggen, vinnaren får en länkning! (:

2011-01-23 @ 10:57:04
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0