Kul!

Har fått mer läsare och mer kommentarer de senaste, vilket är jättekul! =) På så sätt hittar man ju nya bloggar också, vilket också är kul ;) haha! :D

Fortsätt att kommentera! Om det är nåt ni undrar så är det bara att fråga! Eller om ni vill att jag ska skriva om något speciellt. Tips och era åsikter tas gärna emot! :D

Som jag sagt tidigare så byter jag gärna bildlänk med andra ridtravar-bloggar, bara att höra av er eller rekomendera någon som ni tycker jag borde länka!

Vill även tillägga att jag ska försöka lägga ut mer bilder på mig och Boffe tillsammans, men eftersom jag nästan alltid rider ensam osv så har det inte blivit av än! =)

Ska även börja träna för min kusin i vår, då kanske det eventuellt blir lite videoklipp också, så håll utkik ;D

big loove!

/ Felicia, Starom och Pysen ;)


Kommentarer
Postat av: Erika<333

De skulle va kul om vi kunde länka varann:) jag har ju en ridtravarblogg;)

2011-01-31 @ 21:08:47
URL: http://erikaaasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0