Mina drömmar!

Jag har en dröm om att köpa en stor hästgård! Stort/stora stall, ridhus och ridbanor. Där ska jag ta hand om/omskola gamla travhästar till ridhästar, både kallblod och varmblod. Jag ska även ha nån sorts verksamhet med hästarna, typ ridskoleaktigt. Förutom ridtravarna ska jag ha ett friesersto att avla på! Resterande av boxarna i mitt stooora stall ska hyras ut, till främst ridtravare. Det ska finnas tränare med bra erfarenhet av omskolning, kanske jag.. :P

Får väl gå och skaffa mig en bonde som fixar maten till hästarna också :P Men han får inte ha kor eller andra djur, för dom luktar äckligt!

Ett lyckligt liv och fin familj är ju en självklarhet.


Det är min dröm ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0