Mitt bästa hästminne

Hmm, svårt.. Det är nog mycket som vart bra, men jag är så kass på att komma ihåg ;D


Men, självklart, så har jag två "bästa hästminnen".

1.
När jag fick Pysen. Bästa födelsedagsprestenten någonsin. I morgon är det 9 år sen, på dagen! Jag undrar vart tiden tagit vägen?! Jag och Pysen har gjort allt tillsammans, eller jaa.. allt man kan göra med sin häst, eller neee... Kanske inte xD Haha, men alla minnen är bra minnen med Pys, även om det krävts blod, tårar och blåmärken =)


2.
När jag träffade Boffe. När jag såg den hästen var det som om himlen öppnade sig, jesus-ljus lyste på honom och ängla sång löd "AAAAAAAAAHHHHHHH" typ. Ni vet den känslan?! :P Haha jag är bäst på att beskriva saker ^^ Det var det andra bästigaste minnet =) Allt va så självklart redan från början. Får nästan en tår i ögat när jag tänker på det.


Jag älskar mina hästar :')



Ser ni Pysens smile eller? ^^

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Åh så söt!!



SV: Åh vad avis jag bli :S Vill också den försvinner här!!

2011-01-20 @ 08:42:29
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Va kul att du också har en travare :)



SV: Tackar :D

2011-01-20 @ 10:57:54
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0