Mormor är toppen

Sitter hos mormor och dricker té och äter hembakt bröd med gräddost, mmmm!




Boffe fick vila idag =) Så jag borstade, fixade hovarna, masserade och gjorde lite "yoga" som jag kallar de! Gjorde inte så mycket mer... :P



Gosade lite med pysen också =) Fast han gjorde mig sur! Han välte vattenhinken två gånger! Så nu är det badbassäng i hans box.




Jag gick hem från stallet idag igen. De va inte skönt alls! Jäklar va kallt de va! Hela näsan frös när man andades in. Usch. Jag som hade hoppats att vintern va slut, men nu är de kallt igen och de gröna gräset som syntes förra veckan är täckt med ny snö. Jag HATAR snö och vinter! Inte kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0