Söndag!

Från och med i morgon börjar grimm-förbud i hagen. Pysen hade sin grimma i munnen (!) förut när jag tog in hästarna, som tur va gick den inte sönder, som dom andra 2 denna veckan..! ^^ Nu får dom komma på något annat att busa med! :)

Mormor va med mig i stallet idag. Hade så ont i magen så hon tyckte synd om mig ^^ För den som inte vet så är min mormor hästrädd, men hon gillar Boffe.. ;) Haha :D För två månader sen gömde hon sig i bilen när hästarna skulle in eller ut, men nu ger hon dom till och med morötter, nääär boxen är stängd ;)

Va bara där en stund idag. Och igår också. Hade släktkalas igår.. Puh! Men i morgon bitti tänkte jag motionera Boffis lite =) Har inte bestämt mig för vad jag ska göra, rida ut eller träna honom från marken. Får se hur de känns i morgon =)


Boffis öppnar boxdörren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0