Bara för att jag har så jäkla tråkigt!

1. fullständigt namn? Felicia Anna Nauruz Jonsson
2. exakt ålder? 20 år och 2 månaer
3. bor? På kållandsö
4. bor med? mormor :P
5. husdjur? häst, hund, katt
6. färg på ditt hus? vitt
7. när är du född? 20/1 1991
8. klass? I ^^
9. vilket år tar du studenten? 2010
10. något jobb? Typ, börjar om 2 veckor
11. när ska du sova ikväll? Beror på om jag drar på party ;)
13. duschat idag? nix
14. kramat någon idag? ja
15. pussat någon idag? nej
16. vad har du ätit? Frulle, skagenmacka, sushi
17. dagens klädsel? Chinos, converse, linne, kofta
19. dagens sötnos? Lilla leah, 1,5 år som ville ha "mea kaka!" 
20. dagens roligaste? kollade americas funniest home videos förut...
21. har du många vänner? kan jag inte påstå. Har rensat bort alla falska.
22. hur många har du kysst? Ingen aning
23. vem kramade du senast? Mamma
24. Hur många har du haft sex med? -
25. hur många har du kysst/strulat med som mest inom en 24h period? 5
26. hur många har varit otrogna med dig? 4...
27. har du pojk/flickvän? njaaej
28. vem pratade du med i telefon senast? Josefine <3
29. vem fick du senast sms ifrån & vad stod det? Victor - "Jag tänker inte försöka övertyga dig mer, kommer du så gör du om annars får du ha en bra kväll"

FAVORIT:

31. film? kollar inte på mkt film..
32. låt? Iris
33. mat? sushi!
34. dryck? vatten
37. stad? London!
38. land? Spanien
39. ämne i skolan? Matte
40. år? 2009 va ett trevligt år :P

SENASTE:
41. personen du tänkte på? Josefine :P
43. gången du spydde? 1 oktober när jag hade gallsten
44. gången du grät? i tisdags
45. pizzan du åt? kebab med pommes för 2 veckor sen
46. gången du var i göteborg? 24e februari
47. gången du var i stockholm? 12e november när jag flyttade därifrån
48. gången du var full? Juldagen
49. gången du var hög? 2a september
50. personen som såg dig gråta? mormor

ANTINGEN ELLER:
51. svart eller vitt? svart
52. hund eller katt? katt
53. ut & festa eller hemma & mysa? Båda
54. tv-spel eller datorspel? Inget
55. singel eller upptagen? 90% singel
57. lunarstorm, helgon eller playahead? ingen
58. ragga eller bli uppraggad? Båda
59. big brother eller paradise hotell? Båda!
60. svart hår eller blont? blont
61. blåa ögon eller bruna? blåa
62. choklad eller lakrits? båda
63. göteborg eller stockholm? Sthlm
64. högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
65. coca cola eller fanta? cola
66. pizza eller kebab? pizza
67. randigt eller prickigt? inget
68. älska eller älskas? båda
69. leva eller dö? leva

ANTAL:
70. personer du älskar? 6 + mina hästar
71. personer du hatar? Hata är ett starkt uttryck! Säger dock 2. 
72. personer som sagt jag älskar dig? 2 pojkar om mina 2 bästa vänner
73. personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? 5
74. glassar du ätit på en dag? ingen aning 
75. festivaler du varit på/ska på detta året? nada, inte min grej
76. gånger du haft minnesluckor? många gånger 
77. piercingar har du? Öronen + hade i naveln men togs bort när jag opererade magen 
78. personer du saknar just nu? ingen?
79. gånger ditt hjärta brustit? 2,5

VEM:
80. vill du kyssa nu? En sexig man vore inte helt fel
81. ska du träffa imorgon? ingen spec
82. sjöng du senast för? sjunger inte 
83. hade du senast en msnkonversation med? använder inte msn 
84. spelade du tv-spel med senast? spelar inte tv-spel 
85. pussade du senast? Elvir...
86. vill du kasta en sten i huvudet på? mig själv
87. förtjänar att dö? Alla jävliga människor i världen, speciellt pedofiler och våldtäktsmän
88. är din idol? Kendra och Cortney kardashian
89. vill du sova brevid inatt? En sexig man vore inte helt fel

VAD:

90. gör dig glad? choklad och pengar
91. gör dig ledsen? Falska människor och otrevliga människor
92. vad vill du helst göra nu? Vinna på lotto 
93. önskar du att du slapp göra? ?
94. vill du ha nu? Pengar eller en sexig man 
95. önskar du dig i födelsedagspresent? En till häst 
96. längtar du till? London 24 - 29 maj =) 
97. tycker du om dina betyg? Så jävla pinsamma
98. ångrar du i ditt liv? att jag inte vågat säga ifrån och att jag umgicks med falska människor 
99. är det bästa som har hänt dig? Boffis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0