Boffe har pms

Ja, det är sant! Finns ingen annan förklaring ;) Senaste dagarna har han vart så jävla sur! Speciellt i boxen! Bajshäst. Så i morse när jag släppte ut hästarna så stod Boffe och bankade i boxen. När dom väl va ute så började han mucka med galaxy som bara den! Dom fick stå i en annan hage på fm idag, va säkert därför han va sur. OCH när vi kom vid två-tiden för att släppa in dom i deras vanliga hage så hade Boffe ÄTIT UPP galaxys täcke.... Jäkla PMS-häst! :P Det va ett stort hål på hennes rumpa, ca 50x50cm, helt upprivet och allt foder va borttuggat... :P Psyk?! Dessutom va han svettig, så jag antar att han jagat dom andra hästarna :P
När jag kom till grinden för att öppna till "rätt" hage så kom han i full galopp, så han blev nog rätt glad :P Men när jag sa "Booooffeeee?! Vaaaad har duuuu gjooort?!" så blev han inte lika glad utan sänkte huvudet och gick sakta mot mig och gosade in sig i armhålan på mig. Kan man bli arg då? Näääe <3 ^^


Jag har fyndat idag också =) Har hämtat hö. Det blev inte av i fredags så vi tog det idag. Så nu har jag hö så de räcker i ca 3,5 månader och jag betalade 1000 spänn för bra, analyserat hästhö! Det är vad jag kallas fynda!

Nu ska jag fixa mig och sticka iväg på 17-års kalas hos min kusin! :P Känns konstigt att lill-kusinen fyller 17, för det får mig att känna mig så HIMLA gammal :P ^^ 20-års krisen kanske? Haha


Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att fynda. :)

Om de är riktigt bra hö och de blev billigt är de ju bra.



Vad får du ge per kg ?

Vi betalar ju en fast summa o får ta hur mycket vi vill.



Men i sommar ger jag 2kr kilot.

har jag för mig de är.

2011-03-20 @ 19:57:12
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0