Dagens ridpass!

Kom precis hem från stallet =) Cyklade dit idag! Första gången! Värsta vårkänslan juh ;) Himla gött att kunna gå runt i stallet utan jacka! =) Värmen är på G!

Red ut på min lilla älskling idag. I början va han jätteduktig, gick jättefint och lyssnade på mig. Men vi gick en ny väg, så sen fick han fullt upp med att kolla på alla spännande saker. Alltså sket han i mig typ :P Han slängde iväg ett bakben hit och dit för att protestera mot att jag kortade honom. :P Men de va mysigt iaf, och över lag gick de bra =)

När jag kom tillbaka så "städade" jag i Boffis box. Han fick stå lös i stallet med en tuss hö och sin golden stripe filt på sig medan jag fixade och grejade =) Mockade ur hela boxen och sopade rent, sen skurade jag krubban och vattenhinkarna och fyllde på med nytt spån. Va lite överseriös med bädden; först la jag ett lager, sen gick jag och trampade på de så de blev jämnt och lite mer packat, efter de la jag på ett lager till med spån. Boffis gillade sin fräsha box, vilket han visade genom att kissa, bajsa och sen rulla sig........ Jag som la ner så mycket tid på att de skulle bli fint ;) Har även "möblerat om" i hans box :P Har bytt plats på vattnet och höt, eftersom han inte brukar dricka så mycket på nätterna. Får se om detta passar bättre för herrn =)

Underbart att vara tillbaka i bloggvärlden igen! =D Har ni saknat mig? ;) Haha


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har verkligen saknat att läsa om dig och Boffe :)



Jag skulle gärna vilja se lite bilder ifrån ridpassen ;p

2011-03-09 @ 09:18:03
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0