Dammsagaren, människans bästa vän

Alla borde ha en dammsugare i stallet! :P Sjukt smidigt! Idag dammsög jag hela stallgången. Lite överpretentiöst kan man tycka :P Men de har vart så dammigt från all torkad lera som lossnat från hästarna, nu blir de nog inte lika rykigt när man sopar! :P

Nästa projekt blir sadelkammaren ;)

 

Red ut en liten stund barbacka i morse, mest bara så Boffis fick röra på sig. Fast de där med barbacka va nog ingen bra idé.. :P Hade päls både här och där! ^^ Och min rygg har vart helt cp efter de.. Vet inte varför, men när jag rider barbacka så får jag alltid ondare i ryggen.. Speciellt när jag inte använder säkerhetsväst! Så nu har jag så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Får röntgensvaret i veckan… Hoppas dom hittat nåt fel! :P

Hur som helst, jag va ute ungefär en halvtimma. Red mest i skritt på långa tyglar, men samlade honom en gång och travade en liten bit. Använde de anatomiska Myler bettet förresten =) Har inte använt de på några månader eftersom Boffis protesterade mot alla bett då, men nu tänkte jag att jag skulle variera lite när jag ridit med pelham ett tag =) Måste bara sätta fast en kedja på så jag kan använda häven också!

 

Ska försöka ladda upp bilder senare! Men nu måste jag lägga mig lite, har så jävla ont i ryggen så de känns som jag ska spy!! :S

Förresten, är de bara jag som haft problem med blogg.se idag??


Kommentarer
Postat av: Bonnie

Inte ens jag rider barbacka just nu...:p

2011-03-29 @ 21:26:56
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0