Där ser man!

Jahaja, inläggen jag skrev igår kom tydligen upp under natten :P Wierd.. ^^

Kan iaf tillägga att det inte blev någon ridning igår som jag tänkt. Och inte idag heller. Måste akta ryggen känner jag. Får se vad farbror doktorn säger sen, har tid kl 13 =) Sen har jag hästpaus tills i morgon eftermiddag, va där i morse en sväng och fixade allt.

Nee just de! Fan, vi ska ju åka och hämta hö i morgon! Undra hur de går med min rygg :S Vi åker med lastbil och hämtar stora balar hö denna gången. Det är en bit härifrån, men de kostar 1.20:- kilot för bra analyserat hästhö, så de är värt de tror jag! Ingen hästpaus alltså. Måste nog ge mig ut och rida i morgon då. Hoppas de är lika fint väder som idag =)




Vårjackan och solbrillorna åker på idag! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0