London Baby!

Eftersom jag bara brukar skriva om mitt häst-liv...... ;)


Den 25e Maj åker jag till London med mina kära vänner för att hälsa på en annan kär vän! =) Ska bli skiitkul! :D Åkte dit runt 25e Maj förra året också så de blir en repris :P Kanske ny tradition ;) Va så himla härligt väder då så vi kör på samma tidpunkt i år igen!
Hide Park, Camden och Primark kommer de läggas mest fokus på! :D Älskart! Hoppas vi ser nån musikal också! :D Och givetvis blir de partaj! Finns dock typ inga snygga killar där... Booring ;)
Vi kommer hem den 30e, så de är bara några dagar, men de räcker =) Sist va vi där en vecka men då hade vi aktiviteter varje dag eftersom de va en skolresa!
Vill inte va borta från Boffis allt för länge heller.. Ska fråga min kusin och en kompis om dom kan hjälpa mig medan jag är borta =) Bäst att va ute i god tid!

Åker med dessa söta flickor! Bästa trion!











Och vi ska hälsa på denna damen =)


Anna är i thailand
Linnea är i London
Josefine i kungshamn
och jag här...
Hatar att vi inte träffas varje dag som vi brukade på gymnasiet...
Reunion i London 25 - 30 Maj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0