Nu får de va nog!

Nu är jag trött på att bara sitta hemma och deppa ihop! Har skitit i allt de senaste och nu får de va nog! Det är så himla deprimerande att vakna på morgonen och tänka "varför ska jag gå upp..??" och sen ligga kvar i sängen och kolla på E! resten av dagen tills det är dags att åka till stallet :P

Så idag har jag faktiskt "tagit tag" i två saker. Jag ringde vårdcentralen och berättade om min onda rygg som bara blir värre och värre. Fick en "akuttid" i morogon kl 13 eftersom hon ansåg att de va rätt brådskande :P Egentligen ville hon att jag skulle komm nu i em, men jag ska ju rida ;) För er som inte vet så ramlade jag av Boffe och landade på huvudet för ca en månad sen och sen dess har min rygg vart PISS!

Sen så ringde jag 3 nyss. Har dragit ut på de ett tag, är så dålig på att ringa och "klaga" på saker. Tycker verkligen de är skitjobbig och kallsvettas som bara den när jag väl gör de :P
Bitchen på 3 "fattade inte vart jag ville komma med mina klagomål" Så hon kopplade vidare mig... Så nu har jag iaf sagt upp mitt abonnemang och ska skicka tillbaka mitt mobila bredband om jag INTE är nöjd med. SÅ JÄVLA SKÖNT! Äntligen slipper jag 3! :P

Senare ska jag också skriva en artikel till Ridtravare.ifokus. Det måste göras! Har inte bestämt helt vad jag ska skriva om än dock. Jag ska också skriva en jobbansökan till Fazer =)

Strax ska jag ta mig en promenad till stallet, behöver lite motion! Det blir en långtur i skritt utan några krav (typ). Det va längesen! Tänkte rida med bara grimma så han får vila munnen lite. Ska se hur de går för jag funderar på att köpa något bettlöst =) Hoppas min kamera funkar idag.. Va ett tag sen jag tog nya bilder  nu..! Tänkte eventuellt göra en liten överraskning också, får se om de hinns med ;)



^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0