Socialt umgänge

Har inte vart hemma idag så jag har inte kunnat blogga! =) Har vart med my best friend idag. Elofe, även kallad Elin :P Besökte henne i hennes nya lägenhet som va skitstor och jättemysig! Sen luncha vi i stan och kollade lite affärer. Skulle egentligen tagit in hästarna, men marie ringde och sa att hon ändå va där, så jag slapp =) Därför stannade jag hos Elin tills nu, kom precis hem.
Vi tog en tur till vår gamla hemstad också. Hon hade lite ärenden där, så jag passade på att följa med och åka hem till mamma och hämta min "vårjacka", kappa eller vad man ska kalla de. Tyckte de va dags =) Mamma hade även lasange klar, så vi stannade på middag :P Man KAN bara inte tacka nej till mammas lasange, den är bäst!
Efter de så körde Elin hem mig. Blev en ganska lång biltur, det är ca 6 mil från min hemort till mitt nuvarande hem, så vi hann med mycket skvaller! ;)
Va skönt att umgås lite eftersom jag mest bara vart med min häst de senaste :P Och vi bestämde att de måste göras oftare!

Fick även försenad födelsedagspresent av elin =) Blev skitglad! :D Jag fick ett helt ansiktskit med rengöring, vatten, dagkräm, nattkräm och mask. De behöver jag verkligen.. Har typ kommit in i puburteten på nytt ^^ Och jag skäms! :P Så nu hoppas jag att detta funkar, sitter faktiskt med ansiktsmasken på mig nu ;) OJ, den ska visst tvättas bort nu... :P Skriver om dagens ridpass senare. Ska även försöka berätta lite om bärrandsröta som Boffe haft. =)

See you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0