Söndag!

Har tappat blogg-suget nu när jag inte ridit så mycket de senaste, plus att min kamera lagt av. Såå tråkigt! Men de blir säkert bra igen ;)

Sitter och lyssnar på Melissa Horn nu. Blir typ kär när jag hör henne. Det är de enda jag kan lyssna på nu typ! Love! Minns tillbaka tills i somras när jag såg henne live, så jävla grym! Då va jag lycklig! De som hände efteråt kan däremot gärna glömmas...


Har vart ute på en liten ridtur idag. Lyckades skada axeln innan, men jag gav mig ut ändå. Dock fick det bli en skritt-tur på långa tyglar eftersom jag bara kunde använda vänsterarmen :P Vi red en sväng i skogen. Boffe är sämst på att lyfta på hovarna! Underlaget va inte de bästa på alla ställen heller, lite is, så vi fick avvika från stigen då och då :P Boffe är allt bra knäpp iaf. När vi kom till ställen där de inte gick att gå över så tänkte jag stanna och kika ut en annan väg att ta, men Boffe va så otålig som vanligt, så han hittade sina egna vägar :P Lite kul faktiskt! "här kan jag inte gå över, ne då får jag väl svänga in hääär i stället då och gå runt!" sa Boffe ;) Inte så bra att han bestämmer vägen i alla lägen dock.. :P

När vi kom tillbaka så va jag i stallet ett bra tag och grejade =)

Blir ingen bild i dag då... Eftersom jag inte har några nya....! Blä!

När jag får tillbaka pengar från deklarationen ska jag köpa en ny mobil, så jag kan ta kort igen! Och en dressyrsadel... ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tappar blogg suget också i mella nåt.

Men försöker blogga ändå lite varje dag för o inte tappa för många läsare. :P

2011-03-27 @ 15:30:08
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: ellen

Har också sett Melissa Horn live, hon är verkligen jättebra :D!

2011-03-27 @ 18:47:44
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0