Veckans blogg v.11!

Denna veckans vinnare blev Tilda! Klicka på bilden nedan för att komma till hennes blogg!'



Min blogg handlar om min vardag med hästarna och mitt lite annorlunda sätt att se på hästhantering. Jag är inte en person som är ute efter att tävla och vinna, jag vill ha kul tillsammans med min häst. Det innebär inte att endast jag har kul, för mig är det minst lika viktigt att även min häst tycker det är kul. Jag jobbar mycket med att kommunicera med hästarna, vinna förtroende och respekt. Jag blandar min ridstil med lite islandsridning, engelsk ridning, lite från western och väldigt mycket NH-tänk. Utöver det har jag även börjat trickträna så smått. Följ min resa in i framtiden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0