She's alive!

Hej! Tänkte bara säga att jag lever... ;) Har haft fullt upp de senaste. För första gången på länge är de inte bara hästarna som gjort min vardag. Känns som jag kommit tillbaka på rätt spår igen efter att jag dumpade pojkvännen och skaffat mig nya vänner. Sjukt hur andra människor kan dra ner en i fördärvet, eller hur?

Jag gjorde bloggen när jag kände mig kass och ensam, och faktiskt så fick ni mig att må bättre! Och dessutom, det är en "hemlig" blogg, ingen jag känner vet om den.. (mer än erica xD) Det har vart jätteskönt att liksom få ha "nåt eget", där jag verkligen kan skriva vad jag vill utan att folk som känner mig dömmer. Vet inte hur jag framstått här i bloggen, men här har jag verkligen kunnat vara mig själv...

Det jag vill komma fram till är i alla fall att det inte känns som jag behöver bloggen längre! Eller just nu... Jag behöver liksom inte "prata av mig" lika mycket längre. Och eftersom mitt liv har börjat gå lite mer åt de vanliga hållet så utgör inte hästarna lika stor del i min vardag. Självklart är jag fortfarande i stallet lika mycket och tränar Boffis, men till skillnad från några månader sen så gör jag andra saker, sitter itne bara hemma och deppar...

Så, jag har funderat på att ta bort bloggen.. Eller så sparar jag den tills jag känner att det blir en nystart! Eller så fortsätter jag blogga, om både mitt "vanliga" liv och hästlivet. Mycket som händer just nu... Men, jag mår bra! Och de känns så jäkla bra att säga de! FAN, har inte mått såhär bra på länge! Att dumpa E är de bästa jag gjort...

Har ni saknat oss? ;)

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Härligt att det börjar gå mot rätt håll! Vad skönt. :)



Ja det är alltid kul med uppdatering om Boffe :-)

2011-05-06 @ 09:11:42
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Malin

Skönt att det går åt rätt håll!:)

2011-05-06 @ 21:50:12
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0